Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2019 11:00 - БОЦ, ПО НОСЛЕТО
Автор: toti55 Категория: Поезия   
Прочетен: 1454 Коментари: 2 Гласове:
22

Последна промяна: 02.07.2019 18:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



                               "Когато сенките на малките хора станат големи,

                                                   значи залезът е близо."



                                  Произход Сърбия, за блогърска консумация.




                                            Имам основание да смятам, че
                           помп- и поли- не знам кои си, са екипът на блог.бг.
                           Не мисля, че кодът на сайта е толкова пробиваем.

                                       
 
                 



Тагове:   едно,   Пет,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emi1ts - И
01.07.2019 17:08
сега как се чувстваш?Успя ли да разбереш - себе си,тези хора,смисъла на всичко това!Повече гняв или забавление....Разкажи ако искаш!Поздрави!Приятна вечер!
цитирай
2. toti55 - emi1ts,
01.07.2019 18:02
Днес wonder ме почерпи със стихче.
Влизайки в страницата му (2012),
видях един спокоен и чист свят,
където да твориш е удоволствие.
И си спомних, че по това време
в СтиховеБг беше същото.
Разликата сега между там и тук е, че същите хора,
които тук си разиграват коня,
благодарение на екипа на СтиховеБг,
въпреки четирите атаки, там не виреят.
За съжаление много хора си тръгнаха,
но заради спокойствието сега,
започнаха да се завръщат.
Тук имате много по-добри възможности,
по отношение на постингите.
Ако настъпи спокойствие, Блог.бг
ще процъфтява. Ако ...
Що се отнася до чувствата, които Бог ми е дал,
пазя си ги за стиховете.
Тези, които ме "познават" от по-дълго време знаят,
че истинското ми лице, не е това от последните дни.
За мен, това "сега" още не е настъпило.
Ще настъпи, когато нямам помпи и подхвълени минуси.
А дотогава, се извинявам за неудобството,
което причиних, или ще причиня - зависи от тях.

Леле, колко съм многословен, :).
Приятна вечер и на теб!

Успех!
цитирай
3. vesever - Ахой. Не виждам илюстрация, може би ...
02.07.2019 10:39
Ахой.
Не виждам илюстрация, може би защото съм от тел.
Оттук трудно пиша, трудно чета, така че ще прощаваш, ако нещо не съм разбрала ))
Прочетох за дете , нека има повече хора с детски души, запазили чистотата и добротата.
Относно блога, много лесно пробиваем е, няма защита. Знам го от компютърни спецове, които преди време бяха влезли да го проверят.
Да не ти пука, забавлявай се , усмихнато лято ти желая.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: toti55
Категория: Поезия
Прочетен: 90256
Постинги: 75
Коментари: 18
Гласове: 2279
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930